+381 11 3618 166 office@cdtravel.rs
+381 11 3618 166 office@cdtravel.rs
Pošaljite upit
upit za aranžman
Saglasnost za obradu podataka
[elfsight_weather id="10"]
Save To Wish List

Adding item to wishlist requires an account

1833

Zašto CD Travel?

  • Najbolje cene
  • Uvek dostupni 24/7
  • Ekskluzivne ture i destinacije
  • Podrška tokom putovanja

Imate pitanje??

Nemojte se ustručavati da nas pozovete. Mi smo tu za Vas i rado ćemo Vam dati savet i pomoć.

+381 11 3618 166
+381 11 3618 167

office@cdtravel.rs

Najnoviji postovi

PUTOVANJE EGIPTOM: otkrivanje stare civilizacije
3. oktobra 2023.

Rixos Premium Bodrum 5*

0

Rikos Premium Bodrum nudi brojne aktivnosti, što ga čini savršenom destinacijom za revitalizaciju uma, tela i duše. Smešten između svetlucavih tirkiznih voda Egejskog mora i zadivljujućih nacionalnih parkova poluostrva Bodrum, hotel je raj za ljubitelje sunca i vodenih sportova. Bodrum je glamurozna destinacija sa veličanstvenim plažama i živahnim noćnim životom. Naš sofisticirani hotel razmaziće i najprobirljivijeg gosta luksuznim smeštajem, vrhunskim restoranima i zabavom svetske klase. Naše renomirano tursko gostoprimstvo je evidentno od trenutka dolaska, a turska tradicija i dodiri se mogu pronaći u celom hotelu sa autentičnom turskom kuhinjom, a u srcu vellness sadržaja je tradicionalno tursko kupatilo.

Položaj: okruženo borovom šumom, lep, miran panoramski položaj, peščano/šljunkovita plaža i plato za kupanje. Bodrum na 10km, više puta dnevno hotelski šatl (doplata). Aerodrom Bodrum oko 25km.

Hotel: luksuzni objekat Rixos grupe sa gostima iz celog sveta i visokim zahtevima, smešten lepom zelenom okruženju, hotel se sastoji od dvospratne glavne i više dvo- i trospratnih sporednih zgrada, šatl prevoz unutar objekta. Ispred velikog poseda hotela nalazi se malo ostrvce koje pripada hotelu, Glavni restoran, svakodnevno tematski aranžirani švedski sto, dobra kuhinja, 6 A la carte restorana (između ostalih zastupljene su turska, meksićka, italijanska kuhinja), japanski restoran (doplata), veći foaje, lobi i lounge, razni barovi, Vitaminski bar, internet cafe (doplata), radnje, liftovi, parking.

Hotel je otvoren 2003. godine a poslednji put renoviran 2021. godine (renoviran je lobi, lobi bar, atrijum, poslastičarnica, glavni restoran, A la carte restorani, Rixy Kids Club, javne površine oko bazena i na plaži, Spa centar). Zauzima površinu od 187.000m² i sastoji se od glavne zgrade i 42 bloka. Ima ukupno 204 sobe (68 deluxe sobe, 42 premium sobe, 4 sobe za osobe sa posebnim potrebama, 10 apartmana, 24 superior apartmana, 5 executive sobe, 16 site executive sobe, 11 suite garden executive, 10 suite garden executive sa terasom, kao i 18 vila). Gostima su na raspolaganju glavni restoran (Turquoise), 3 à la carte restorana, Snack restoran, Rixy Kids Club restoran, poslastičarnica, 7 barova, Street food kiosci. Omogućena je takođe priprema odeđene hrane prema zahtevima gostiju.

Za decu je tu Rixy Kids club, mini disco, bioskop i igralište.

Ishrana: Premium All Inclusive. Usluga u hotelu je All Inclusive All Exclusive  – doručak, ručak, večera (samoposluživanje, izbor više jela u glavnom restoranu Turquoise prema hotelskim pravilima). Dnevne i večernje užine su dostupne u Snack restoranu People’s. Za decu je tu Rixy Kids Club restoran. Gostima su takođe na raspolaganju i 3 a la carte restorana (azijska kuhinja, italijanska i, grčka), 8 barova (Olive Lobby Bar, Neria Beach Bar, Pool Bar, Pier Bar, Patisserie Art Bar, Neria Night Club, Tea Lounge, Pinot Wine House). U koncept su uključena lokalna i neka strana alkoholna i bezalkoholna pića.

Plaća se: à la carte restorani (rezervacija neophodna), nargile, određena uvozna pića i ostalo van koncepta.

Sobe: Sve sobe imaju set za čaj i kafu, papuče, mini bar (dopunjuje se dnevno vodom i bezalkoholnim pićima), SAT LCD TV, klima uređaj, telefon, sef, fen, Internet.

Deluxe sobe sa pogledom na baštu ili na more imaju površinu oko 39m² – 42m² uključujući i balkon. Nalaze se u blokovima u bašti.

Premium sobe sve imaju pogled na more i veličine su oko 52m² zajedno sa balkonom. Nalaze se u blokovima u bašti.

Suite sobe imaju 54m² uključujući i terasu. Ove sobe imaju dve prostorije, spavaću i dnevnu sobu i nalaze se u glavnoj zgradi iimaju pogled na baštu.

Superior Family soba ima površinu od oko 72m², sastoji se iz dugačkog hodnika na ulazu i dve odvojene spavaće sobe sa odvojenim kupatilima i velikim garderoberima. Locirane su u blokovima u bašti.

Sport i zabava: u spoljnjem delu veliki bazen sa okolinom, terasa za sunčanje sa ležaljkama i suncobranima, takođe na plaži, peškiri za plažu, veliki zatvoreni bazen 25 x 10m, đakuzi, parno kupatilo, sauna, hamam, akva park sa raznim atrakcijama i toboganom, velika fitnes prostorija, stoni tenis, mini fudbal, aerobik, 3 teniska terena sa osvetljenjem, reketi i loptice, košarka, odbojka na plaži, boćanje, surfovanje (uz dozvolu), kurs kuvanja uključeno u cenu. Bar na bazenu i plaži. Uz doplatu: moderni Wellness centar sa tretmanima i masažama, teniski kursevi, skijanje na vodi, bananaboat, parasailing, škola ronjenja, jedrenje, ležaljke u klubu na plaži, specijalna skupocena pića, program za goste, kao npr: raznovrstan animacioni program sa show predstavama u amfiteatru, gala večeri, diskoteka na otvorenom.

Deca: dečiji party, dečiji bazen, dečiji bioskop, dečiji restoran „Rixo Kids“ sa specijalnim menijima, Miniklub za decu od 3 do 7 godina, Maxi Clud za decu 8 – 12 godina, Teen Club za decu 13 – 17 godina, igralište.
Premium All Inclusive: doručak, ručak, večera, kasni doručak, nedeljni branč, nedeljno večera u libansko, italijanskom ili ribljem a la cart restoranu uz rezervaciju, rezervacija u azijskom ili egejskom restoranu a la carte uz doplatu, sladoled (prema satnici), popodnevna kafa, čaj, kolač, 24h lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, dnevno punjenje minibara sokovima, vodom, mlekom, slatkišima, pivom, 14-18h room serivce

Honeymoon
Mladenci dobijaju 10% popusta (ne kombinuje se sa drugim popustima)

Dolazak/Odlazak: svakodnevno.

Minimalan boravak: 1 noć.

Galerija
Cenovnik

Mapa

NAPOMENA

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:  Cene paket aranžmana su izražene u EUR. Plaćanje je dinarsko po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća se prema kursu na dan uplate.

  • gotovinski ili platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, American Express i Dina, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • plaćanjem na rate (do 9 mesečnih rata, bez uplate akontacije i bez kamate) – kreditnim karticama Intesa banke (Visa i Mastercard), plaćanje prilikom rezervacije.
  • čekovima građana sa odloženim plaćanjem do 15. decembra 2023., rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • administrativnom zabranom preduzeća sa kojima CD Travel d.o.o. ima potpisan Ugovor o administrativnoj zabrani.
  • virmanskom uplatom pojedinaca ili preduzeća na osnovu izdate fakture.

CD Travel d.o.o. zadržava pravo da odredi posebne uslove plaćanja za specijalne vrste aranžamana ili promotivne ponude.

OPŠTE NAPOMENE:

Posebna napomena za Covid 19: u slučajevima kada vlasnik objekta / smeštaja praktikuje čišćenje i održavanje soba prema protokolima grčke vlade, vlasnik ne snosi pravnu odgovornost za potencijalno zaražavanje gostiju virusom Covid 19 za vreme boravka gostiju.

  • Realizacija svih programa putovanja agencije CD Travel zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
  • Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da putnik ne poštuje važeće mere ili nema svu neophodnu dokumentaciju za putovanje.
  • U trenutku objave ovog programa, važe Covid-19 uslovi za putovanja u Grčku objavljeni na sajtu Ministarstva spoljnih poslova R. Srbije, gde se o budućim promenama uslova putovanja u Grčku putnici sami obavezuju da se informišu neposredno pre početka putovanja prateći link: www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje
  • Covid-19 uslovi za ulazak u Republiku Srbiju se nalaze na sajtu Ministarstva spoljnih poslova: www.mfa.gov.rs/gradjani/ulazak-u-srbiju/covid-19-uslovi-za-ulazak
  • Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
  • Sobe/apartmani se koriste prvog dana iz tabele od 14:00h (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09.00h.
  • Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka boravka do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica avio leta) gost uđe u hotel.
  • Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
  • Rezervacija aranžmana za jednokrevetnu sobu/smeštajnu jedinicu se radi na upit. Doplata nije moguća u svim studijima i apartmanima (informacije su dostupne u agenciji).
  • Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
  • Apartmani i studija se predaju gostima u ispravnom i čistom stanju. Posteljina i kuhinjski inventar su sastavni deo  studija ili apartmana, dok peškire, sapun, toalet papir i druga sredstva za higijenu obezbeđuju sami korisnici, osim ako nije drugačije naglašeno. Gosti sami održavaju higijenu u smeštajnim jedinicama. Posteljina se menja najmanje jednom u toku smene. Smeštaj je standardizovan od strane turističke asocijacije regije ili države u kojoj se nalazi.
  • Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i odobrena od Nacionalne turističke asocijacije i važeća je na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, sedište u avionu ili autobusu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
  • Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u smeštajnom objektu.
  • Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajnog objekta.
  • U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se nalazi smeštajni objekat, autobus će ostaviti putnike na mestu koje je najbliže smeštajnom objektu.
  • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
  • Smeštajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
  • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
  • Fotografije na internet prezentaciji unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i soba su informativnog karaktera i ne garantuju da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
  • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
  • Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
  • Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš).
  • Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
  • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
  • Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet u avionsku kartu, vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima.
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
  • Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
  • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
  • Organizator putovanja dan/dva dana pred put pozivom ili e-mailom šalje obaveštenje o polasku, ukoliko putnik ne dobije obaveštenje, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o vremenu i mestu polaska.
  • Turistička agencija određuje mesto polaska i povratka. Polasci autobusa kod letnjih aranžmana uvek su dan ranije u odnosu na datume smena koje su naznačene u cenovniku. U autobusu dete preko 2 godine mora imati svoje sedište (ne može sedeti u krilu).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).
  • Organizator ima pravo da akcijama First i Last minute ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije formirane i koje se razlikuju od cena u cenovniku. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni u odnosu na Last minute cene. Putnici koji su rezervisali putovanje po uslovima i cenama First minute u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje se propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel ne prihvati zamenu. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali, zadužićese novom cenom po važećem cenovniku na dan promene rezervacije.
  • Putnici će najvažnije informacije o mestu boravka/regiji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku od strane predstavnika Organizatora.
  • Pravila oblačanja u većini hotela za vreme večere u restoranima je za muškarce, nošenje dugih pantalona, a sve vrste kupaćih kostima nisu dozvoljene.
  • Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
  • Organizator preporučuje da se putnici informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi / konzulatu zemlje u koju putuju.
  • Minimum za realizaciju putovanja je 35 putnika (autobuski prevoz), 100 putnika (avio čarter prevoz).
  • Putnici su u obavezi da pažljivo pročitaju program i sadržaj aražnmana pre potpisivanja Ugovora o putovanju, a potpisnik Ugovora je u obavezi da sa programom i sadržajem aranžmana i Opštim uslovima putovanja upozna ostale učesnike u zajedničkom putovanju.
  • Agencija nema odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja. Validan je samo pisani program istaknut u agenciji i predstavljen na agencijskoj web prezentaciji.
  • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.

Organizator: CD Travel d.o.o., 11000 Beograd (Savski Venac), Kralja Milutina 57,
Matični br. 17538667, PIB: 103264318
Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja agencije CD Travel

10 klijenata trenutno posmatra ovaj aranžman!